ITIL 4 brengt ITIL up-to-date door veel van de gevestigde ITSM-werkwijzen opnieuw vorm te geven in de bredere context van klantervaring, waardestromen en digitale transformatie, en door nieuwe manieren van werken te omarmen, zoals Lean, Agile en DevOps.
ITIL 4 biedt de begeleiding die organisaties nodig hebben om nieuwe uitdagingen op het gebied van servicebeheer aan te pakken en het potentieel van moderne technologie te benutten. Het is ontworpen om te zorgen voor een flexibel, gecoördineerd en geïntegreerd systeem voor een effectief beheer en beheer van IT-services.
We leveren kennis, inzicht en plezier. De deelnemers worden meegenomen in de wereld van IT-Service management, door theorie, discussies en opdrachten. We zorgen dat ITIL4 begrepen en gebruikt kan worden.
Alle medewerkers van een organisatie die direct of indirect te maken hebben met de IT-organisatie en een must voor alle IT-medewerkers.
De ITIL4 Foundation cursus duurt 2 dagen.
De training wordt klassikaal gegeven. De theorie wordt op een interactieve manier gedeeld en wordt veelal afgewisseld met cases en opdrachten.
Voor een in-company traject op locatie kun je het beste contact opnemen met info@ctrl-improve.nl
Voor individuele inschrijvingen download je ons prijsoverzicht voor de actuele prijsinformatie:
De prijslijst voor trainingen en examens – Prijzen_Ctrl-Improve_trainingen.pdf (download 325Kb).
De ITIL4 examens worden afgenomen als onderdeel van de training op locatie door Ctrl-Improve.
Wil je meer weten of een offerte ontvangen voor een in-company groepstraject of een individuele inschrijving? Of heb je gewoon een vraag over dit traject? Neem dan contact op via het formulier: